Menu

AZ EN RU
Əsas Xidmətlər Tibbi Marketinq Tibbi / Axtarış Marketinqi

Saytınızın axtarışı üçün nə edirik? SEO - Tibbi Təşviq

1

Klinika saytının ilkin analizi

2

Tibb Sorğularının keçirilməsi

3

Analitikanın qurulması

4

Saytın istifadə qabiliyyətinin analizi

5

Axtarış sistemləri ilə iş

6

Sosial şəbəkələrlə iş

7

Tibbi kopiraytinq

8

Xarici mənbələrlə iş

9

İnkişaf haqqında hesabat

58 %

İnsan axtarış zamanı ilk səhifədə çıxan saytlara daxil olurlar.

64 %

İnternet istifadəçisi mətnli reklam elanları ilə müqayisədə, axtarış nəticələrinə daha çox etibar edirlər.

85 %

İnternet istifadəçisi üçüncü səhifədən sonra axtarış nəticələrinə baxmır.

Tibb sahəsinə aid olan saytın inkişaf dəyəri necə formalaşır?

Tibb sahəsi üzrə saytın inkişafının dəyəri hər bir layihə üzrə fərdi şəkildə formalaşdırılır. Ona üç amil qrupu təsir edir:

Tibbi sorğular

Tibbi sahəyə aid olan saytın inkişaf etdirilməsi həmin sahəyə olan müraciətlərdən və sektorda olan rəqabətlilikdən də asılıdır. Bu göstəricilər tibbin bu və ya digər istiqamətlərinin müştərilər tərəfindən nə dərəcədə tələb olunduğunu və axtarış nəticələrinin TOP-10-na nə dərəcədə daxil olacağını əks etdirir.

Klinikanın saytı

Tibbi sahəsində aid olan bir saytın inkişafına ilk öncə saytın cari statusu təsir edir. Bura saytın texniki parametrləri, tibbi məzmunun unikallığı və onun sayt istifadəçilərinə faydası, o cümlədən saytın istifadə rahatlığı və dizayn daxildir.

Region fərqi

Bu və ya digər tibbi istiqamət üzrə axtarış nəticələrində rəqabət  Bakıda və Gəncədə fərqli olacaq.  Müvafiq olaraq TOP-10-a daxil olmanın dəyəri və müddətləri bərabər olmayacaq.