Müraciətiniz göndərildi Təşəkkür edirik!
1.Trafikin seqmentasiyasını analiz edərək büdcəyə qənaət etməklə satışların artmasına dəstək oluruq.
3.Daha çox konversiya üçün remarketinq və tracking kodları hazırlayırıq
5.Məhsul və xidmətin mövsümlüyünü nəzərə alaraq reklama ayrılacaq vəsaitləri optimallaşdırırıq.
2.Saytınızda olan boşluqlarla bağlı məlumat veririk, konversiyanın artmasına təkan olsun.
4.Minus və kros minus açar sözlərini doğru tənzimləyərək Reklam büdcəsinə 20% qənaət edirik.
6.Gündüz və gecə üçün büdcə qoyuluşlarını tənzimləyərək reklamların doğru seqment üçün göstərilməsinə diqqət edirik.
Reklam kampaniyasının doğru planlanması nəzərdə tutulan büdcəyə qənaet etməklə yanaşı, gözlənilməz xərclərin yaranmamasına və nəticənin reallığa uyğun olmasına kömək edir .
Reklam kampaniyasının buraxılması 1 və ya 3 iş günü ərzində baş tutur. Bu daha tədbirli olmağa və şirkətə lazım olan müştəri kütləsini sayta cəlb etməyə kömək edir.
Buraxılmış reklam kampaniyalarının aylıq olaraq analizi aparılır. Analizlərin nəticəsinə və rəqiblərin davranışlarına əsasən reklam strategiyasında düzəlişlər edir, ayrılan büdcəni optimallaşdırırıq.