Müraciətiniz göndərildi Təşəkkür edirik!
İnsan axtarış zamanı ilk səhifədə çıxan saytlara daxil olurlar.
İnternet istifadəçisi mətnli reklam elanları ilə müqayisədə, axtarış nəticələrinə daha çox etibar edirlər.
İnternet istifadəçisi üçüncü səhifədən sonra axtarış nəticələrinə baxmır.
Tibbi sahəyə aid olan saytın inkişaf etdirilməsi həmin sahəyə olan müraciətlərdən və sektorda olan rəqabətlilikdən də asılıdır. Bu göstəricilər tibbin bu və ya digər istiqamətlərinin müştərilər tərəfindən nə dərəcədə tələb olunduğunu və axtarış nəticələrinin TOP-10-na nə dərəcədə daxil olacağını əks etdirir.
Tibbi sahəsində aid olan bir saytın inkişafına ilk öncə saytın cari statusu təsir edir. Bura saytın texniki parametrləri, tibbi məzmunun unikallığı və onun sayt istifadəçilərinə faydası, o cümlədən saytın istifadə rahatlığı və dizayn daxildir.
Bu və ya digər tibbi istiqamət üzrə axtarış nəticələrində rəqabət Bakıda və Gəncədə fərqli olacaq. Müvafiq olaraq TOP-10-a daxil olmanın dəyəri və müddətləri bərabər olmayacaq.