Menu

AZ EN RU
Kontent Marketinq

Kontent Marketinq nədir?

Kontent Marketinq potensial müştərilərinizlə ünsiyyət qurmağın rəqəmsal formasıdır. Aqressiv və quru satış edən menecerlər əvəzinə, məhsul və ya xidmətlərinizlə bağlı müxtəlif faydalı materiallar hazırlamaqla müştərilərinizlə ünsiyyət qura bilərsiniz. Materiallar məqalə, məlumat toplusu, mütəxəssis rəyi, video, infoqrafika və s. formada, çatdırılma yolları isə sayt, sosial media, e-mail marketinq, TV, radio, bloq, qapalı qrup və forumlar kimi fərqli platformalar ola bilər.

Kontent Marketinqin üstünlükləri

Brendin tanıtımını artırın

Brendin tanıtımını artırın

Təqdim etdiyiniz məhsul və ya xidmətlər haqqında hazırlanmış yazılı və ya video formatlı məlumatların müştərilərinizin olduğu bütün platformalarda (media, bloq, TV, radio, sosial şəbəkələrdə) yayımlanması markanızın tanınmasına müsbət təsir edə bilər.

Mütəxəssislər danışsın

Mütəxəssislər danışsın

Sahə üzrə mütəxəssislərin, ekspertlərin müştərilərə təqdim etdiyiniz məhsul və ya xidmətlərlə bağlı rəy bildirməsi digər potensial müştərilərdə Sizin marka haqqında müsbət fikrin formalaşmasına təkan verəcək.

Rəqiblərinizi qabaqlayın

Rəqiblərinizi qabaqlayın

Təqdim etdiyiniz məhsul və ya xidmətinizlə bağlı maraqlı və davamlı kontent formalaşdırmaq Sizi rəqiblərinizdən ciddi şəkildə fərqləndirə bilər. Bu kontentlər məhsulun özəlliyi, vacibliyi, funksionallıqları və s. ilə bağlı ola bilər.

Keyfiyyətli konversiya yaradın

Keyfiyyətli konversiya yaradın

Kontent marketinq xidməti müştəriləri təklif etdiyiniz məhsulu və ya xidmətləri almaq üçün qərarlar verməyə sövq edir. Məhsul və ya xidmət barədə yazılmış (satış yönümlü və ya satan) kontent sonunda müştəri qazandırır.

Google-a daha yaxın olun

Google-a daha yaxın olun

Müxtəlif platformalarda yerləşdirilmiş keyfiyyətli və faydalı kontent Sizin veb saytınızı həm google, həm də müştərilər üçün önəmli informasiya portalına çevirəcək. Yerləşdirilmiş kontentlər Sizi axtaranları ünvanına gətirəcəkdir.

Xərclərinizi optimallaşdırın

Xərclərinizi optimallaşdırın

Kontent marketinq ilə gələcəkdə google reklamları üzrə xərclərə də qənaət edə bilərsiniz. Müştəri kütlənizin olduğu platformalarda vaxtında və faydalı kontent formalaşdıraraq paylaşmağınız büdcənizi qorumağa kömək edəcək.

Marcom-da Kontent Marketinqin formalaşması qaydaları:

1Auditoriyanı analiz edirik

Birinci addım kimi təqdim etdiyiniz məhsul və ya xidmətləri kimlər üçün, hansı platformalarda və necə yazacağımızı analiz edirik.

2Kontenti audit edirik

Məhsul və xidmətlə bağlı müxtəlif platformalarda yazılmış kontentin cari vəziyyətini, müştərilər üçün faydalılıq dərəcəsini müəyyən edirik.

3Strategiya qururuq

Təqdim olunmuş məhsul və ya xidmətlərlə bağlı cari vəziyyətə, rəqiblərin aktivliklərinə əsaslanaraq kontent marketinq strategiyasını hazırlayırıq.

4Kontent plan hazırlayırıq

Hazırlanmış və təsdiq olunmuş strategiya əsasında görüləcək işlərin və yazılacaq kontentlərin planı (mövzular, yayımlanacaq platformalar, tarixlər) hazırlanır.

5Yerləşdirmə edirik

Təsdiq olunmuş plan əsasında hazırlanmış kontentlərin məhsul və ya xidmətlərə maraq göstərəcək müştəri kütləsinin toplaşdığı platformalarda yerləşdiririk.

6Nəticələri analiz edirik

Müxtəlif platformalarda yerləşdirilmiş kontentlərin effektivliyini (miqyası, sayta keçidini, sosial şəbəkə aktivliyini) ölçürük.