Məzmun və məzmun marketinqi ilə bağlı suallar yaranır. Amma qeyd etmək lazımdır ki, məzmun anlayışı məzmun marketinqi ilə fərqlidir.
Elektron kitab, vebinar, reklamlar, sosial media yazıları belə məzmun marketinqi deyil.
Bəs məzmun və məzmun marketinqi arasındakı fərq nədir?
Məzmun marketinqi izləyici kütləsini marketinq məqsədlərinizə çatmaq üçün sahib olduğunuz, qurduğunuz və optimallaşdırdığınız bir təcrübəyə və ya hədəfə cəlb etməklə əlaqəlidir. Məzmun hər yerdədir. Məhsul tərkibi, satış məzmunu, müştəri xidməti məzmunu, hadisə məzmunu, işçi tərəfindən yaradılan məzmun, marketinq və kampaniya məzmunu var. Hətta reklam da məzmunludur.
Məzmun marketinqi başqa bir veb saytdakı izləyici kütləsini mənimsəmək deyildir. Məzmun marketinqi markanın sahib olduğu bir hədəfə izləyici kütləsi toplamaqdır.
Məzmunla bağlı problem
Bir çox marketoloqlar marka və ya məhsullarına fayda verən məzmun tərtib edirlər. Bu məhz müştərinin ehtiyaclarına yönəlmiş məzmundur.
Məzmun problemi kampaniyalardakı problemlə eynidir – qısa müddətdə yalnız seçilmiş hədəf kütləsinə görünür. Məzmununuz anlaşılan, əlçatımlı, dəyişkən deyilsə, o zaman effektsiz bir iş olacaqdır. Satışın həyata keçirilməsinə yönəlmiş məzmun yazmağı dayandırıb məzmun markası yaradın.
Faydalı: Davranış Marketinqi Nədir?
Məzmun markası nə vəd edir
Bir çox insan məzmun marketinqi ilə məzmunu asanlıqla qarışdırır. Məzmun marketinqi strateji problemin strateji bir həllidir. İşiniz üçün yeni müştərilər əldə etmək, cəlb etmək üçün insanların istədiyi məzmun yaratmalısınız.
Fərqliliyi hədəfləyin
Effektiv məzmun marketinqi tərtib etmək üçün aşağıdakılara diqqət etmək lazımdır.
1. Məzmun marketinq missiyanıza dair məlumatı müəyyənləşdirin.
Marka missiyanızı dəstəkləməli və əsas hədəf müştərilər olmalıdır. Hədəf auditoriyanızın kim olduğunu, hansı mövzunu dəstəklədiyinizi və izləyicilərinizə nə qədər dəyər verdiyinizi müəyyənləşdirin.
2. Effektiv məzmun marketinqinin komponentləri haqqında düşünün.
a. Məqalələr sıxlıqla, tarix və müəllifin adı qeyd edilərək paylaşılmalıdır;
b. Mövzunu izah edən şəkillər;
c. Yeniliklərə abunə olmağa təşviq edən çağırışları da əlavə edərək sahib olduğunuz izləyici kütləsini böyüdün;
d. Sizinlə birbaşa əlaqə saxlamaq istəyənlər üçün təklif və ya bizimlə əlaqə bölməsini tərtib edin;
Sosial media sayəsində oxucularınız ən yaxşı məzmunuzu viral olaraq paylaşa bilərlər.
3. Ardıcıl olaraq dərc edin
Əgər məzmunlarınız əsasən bir mövzunu əhatə edirsə, həftədə ən azı bir dəfə paylaşım edin. İki mövzunu əhatə edirsə, həftədə ən azı iki dəfə dərc edin.
Daha effektlisi isə doğru seçilən auditoriyanı cəlb edəcək məzmun kateqoriyalarında paylaşımlar etməkdir.
Qeyd edilən 3 addımı izləyərək potensial müştərilərlə əlaqəyə keçmək üçün məzmun marketinqi hədəfini qura bilərsiniz.